مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-13بين الملل

عطوان: کشیده شدن انتفاضه الاقصی به یافا و حیفا، یعنی شروع فروپاشی اسراییل


کشیده شدن انتفاضه الاقصی به یافا و حیفا، یعنی شروع فروپاشی اسراییل - تحلیلگر سیاسی سرشناس جهان عرب اتفاقات کنونی در فلسطین اشغالی را اتفاقی تاریخی توصیف کرد و گفت، این رویدادها، شمارش معکوس فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم و تحلیلگر سیاسی سرشناس دنیای عرب، درگیری کنونی نوار غزه با رژیم صهیونیستی و آغاز درگیری های داخلی در چند شهر فلسطین اشغالی را اتفاقی تاریخی توصیف کرد.

عطوان با اشاره به درگیری های خیابانی میان اعراب فلسطین اشغالی با صهیونیست ها و شهرک نشینان صهیونیستی در شهرهایی مثل یافا، حیفا، اللد زادگاه جورج حبش نوشت، تبدیل خیابان این شهرها به میدان تقابل [و درگیری] با شهرک نشینان، اتفاقی تاریخی است که آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی اسراییل را به نمایش گذاشته است.

  این تحلیلگر فلسطینی الاصل با اشاره به واکنش موشکی گروه های مقاومت از غزه به شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه داد: این اتفاقات انتفاضه موشکی است که مقوله بازدارندگی اسراییل و افسانه دروغین [سامانه های پدافند موشکی] گنبدهای آهنین را پایان داده است.

آنچه در ادامه [بر سر اسراییل] خواهد آمد، بزرگ تر [و بدتر] است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: کشیده شدن انتفاضه الاقصی به یافا و حیفا، یعنی شروع فروپاشی اسراییل

عطوان: کشیده شدن انتفاضه الاقصی به یافا و حیفا، یعنی شروع فروپاشی اسراییل