مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-13حوادث

دستگیری 12 مخل نظم و امنیت عمومی در خراسان شمالی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به دستگیری دوازده نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در استان، گفت: پلیس باقدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی باهدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان به مدت 2 روز خبرداد.

وی گفت: طبق اعلام این نهاد در اجرای این طرح 12 نفر از اراذل واوباش که آرامش مردم را مختل کرده بودند دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: طی این دستگیری 5 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین، 7 دستگاه تجهیزات ماهواره ای، تعدادی سلاح سرد و شکاری کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در همین رابطه بابیان اینکه درروند اجرای این طرح 3 دستگاه خودرو و 3 موتورسیکلت نیز توقیف و راهی پارکینگ شدند، اظهار کرد: با همکاری کارشناسان پلیس فتا استان، تعدادی از افرادی که اقدام به انتشار کلیپ و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای افراد جامعه در فضای مجازی می کردند، شناسایی شده اند و اقدامات لازم در جهت دستگیری آن ها با جدیت در دستور کار قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 12 مخل نظم و امنیت عمومی در خراسان شمالی

دستگیری 12 مخل نظم و امنیت عمومی در خراسان شمالی