مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-13فرهنگي

کیانوش عیاری: هرگز خودم را منجی ندیدم


من صراحتا رو به دوربین می گویم در طی دوران فیلمسازی آماتوری، نیمه آماتوری و حرفه ای که امروز در آن درگیر هستم، هرگز رسالتی را بر دوش خودم ندیدم، - کارگردان خانه پدری گفت: من صراحتا رو به دوربین می گویم در طی دوران فیلمسازی آماتوری، نیمه آماتوری و حرفه ای که امروز در آن درگیر هستم، هرگز رسالتی را بر دوش خودم ندیدم، هرگز خودم را یک منجی و رسول ندیدم و تصور نمی کردم روزی بتوانم تحولی آنچنانی ایجاد کنم و اصولا هنر نباید به خود اجازه بدهد که چنین ذهنیتی را به صورت واهی برای خود بوجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیانوش عیاری با بیان اینکه 23اردیبهشت 1330 در اهواز متولد شده است،گفت: اوایل تصور می کردم می خواهم فیلمبردار شوم، زیرا وقتی با دوربین به اطراف نگاه می کردم به دست آوردن کادر ، میزانسن، کمپوزوسیون و.

همه برایم خیلی جذابیت داشت.

ساخت فیلمنامه شبح کژدم پاداش جایزه ام در جشنواره فجر بود روابط عمومی موزه سینما، بخشی از گفتگو مشروح اش با این فیلم ساز را به بهانه سالروز تولدش منتشر کرده است.

کیانوش عیاری با اشاره به فیلم شبح کژدم اش گفت: شبح کژدم انتخاب نهایی من نبود؛ تعدادی فیلمنامه از جمله قلعه میرزاخانی یکی از فیلمنامه هایی بود که به همراه چند فیلمنامه دیگری که نوشته بودم حذف شد و در نهایت شبح کژدم اجازه ساخت پیدا کرد و در آن زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش عیاری: هرگز خودم را منجی ندیدم

کیانوش عیاری: هرگز خودم را منجی ندیدم