مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-13سياسي

آمریکا مسئول پشت صحنه جنایت افغانستان است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آمریکا مسئول پشت صحنه جنایت افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح روز پنج شنبه در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه هنوز گروهی و حزبی جنایت انفجار در مقابل مدرسه دخترانه سید الشهدا در غرب کابل را بر عهده نگرفته است، گفت: بخش غربی کابل در افغانستان یک منطقه شیعه نشین است و در انفجار در 25 رمضان در مقابل مدرسه دخترانه سیدالشهدا سه انفجار رخ داد.

آل هاشم با بیان اینکه در این جنایت 85 دانش آموز دختر شهید و 200 دانش آموز زخمی شدند، ادامه داد: دولت افغانستان طالبان را مقصر می داند اما طالبان آن را را محکوم و این انفجار را بر عهده داعش می داند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه مسلمانان باید این جنایات را محکوم کنند، ابراز داشت: تداوم ناامنی در غرب آسیا و کشورهای محوری مطلوب ترین حالت برای آمریکاست اما امروز شیطان بزرگ ناکام و شکست خورده باید این منطقه را ترک و از خاک افغانستان خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان در مراسم باشکوه نماز عید فطر خواستار توجه بیشتر دولت افغانستان و مجامع بین المللی برای پیشگیری از چنین حوادث رنج آور هستند، ادامه داد: پشت صحنه واقعی این جنایت سیاست شیطانی آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مسئول پشت صحنه جنایت افغانستان است

آمریکا مسئول پشت صحنه جنایت افغانستان است