مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-13سياسي

سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها چهره کریه دموکراسی غربی را نشان داد


امام جمعه خرمدره سکوت مرگبار دولت های غربی به ویژه آمریکا و اروپا در برابر جنایات صهیونیست ها بار دیگر چهره کریه و حقیقت وحشی دموکراسی غربی را نشان داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر خرمدره با اشاره به اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ریشه این زد و خوردها به مشکلات فعلی ساکنان محله شیخ جراح در قدس شرقی برمی گردد که صهیونیست ها قصد بیرون کردن آن ها از این محله و تخریب خانه هایشان را دارند.

امام جمعه خرمدره افزود: بیش از هفت دهه رفتارشناسی رژیم اشغالگر قدس نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی اهل مماشات نبوده و امروز در صدد اخراج بخش دیگری از مردم بومی فلسطین اشغالی و پیشروی در سرزمین آنان است.

  وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

فلسطینی ها باید خودشان را قوی کنند و بایستند و مقابله کنند و صهیونیست ها را مجبور به کوتاه آمدن کنند، افزود: بر این اساس مردم ساکن در منطقه شیخ جراح به مقاومت در برابر تجاوزات رژیم غاصب و جنایتکار پرداخته اند.

  زاهدی پور سکوت مرگبار دولت های غربی به ویژه آمریکا و اروپا در برابر جنایات صهیونیست ها بار دیگر چهره کریه و حقیقت وحشی دموکراسی غربی را نشان داد، تصریح کرد: چرا که مردم و چهره های مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها چهره کریه دموکراسی غربی را نشان داد

سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها چهره کریه دموکراسی غربی را نشان داد