مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-13سياسي

مردم در راستای مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه و پرشور حرکت کنند


اقشار مختلف مردم جامعه باید خود را برای مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه و پرشور آماده کنند تا برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزایند.

- ، آیت الله دری نجف آبادی صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: نماز عید فطر نماز شکرگزاری است و روزه داران این ماه باید تلاش کنند تا پس از این ماه نیز در مبارزه با نفس و شیطان بکوشند.

توجیهی برای جنایت کابل وجود ندارد وی با اشاره به جنایت مدرسه سیدالشهدا (ع) در کابل و شهادت دانش آموزان این مدرسه افزود: در زمان جاهلیت و در عصر فرعون نیز جنایاتی به این حد از قساوت و پستی سراغ نداریم و هیچ توجیهی برای این جنایات وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با مردم افغان و خانواده های داغ دیده ابراز همدردی و این جنایت وحشیانه را محکوم می کند.

فلسطین در سایه مقاومت اسلامی در راستای آگاهی و عزتمندی حرکت می کند دری نجف آبادی با اشاره به مقاومت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف بیان کرد: فلسطینی ها روزی با سنگ مقابل اسراییل می جنگیدند اما امروز موشک های آنان تل آویو را مورد اصابت قرار داده است؛ این تحولات به برکت آگاهی و عزتمندی است که در سایه مقاومت اسلامی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در راستای مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه و پرشور حرکت کنند

مردم در راستای مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه و پرشور حرکت کنند