مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-13ورزشي

لاریجانی در راه ثبت نام / منتظر تصمیم رییسی بمانید/ احمدی نژاد با هوادرانش آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، - در هشتمین جمهور گزیده ای از آخرین اخبار انتخابات و حواشی آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، به بازخوانی اخبار انتخابات و نامزد های ریاست جمهوری می پردازد.

اخبار انتخابات را در شماره پانزدهم از هشتمین جمهور بخوانید.

ثبت نام کنندگان روز دوم محمود احمدی نژاد رییس جمهور دوره نهم و دهم ریاست جمهوری، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، محمد عباسی وزیر ورزش دولت احمدی نژاد، رستم قاسمی وزیر نفت کابینه احمدی نژاد و حسن سبحانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران از کاندیدا های شاخص این روز بودند.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در ایتالیا و قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران نیز از ثبت نام کنندگان روز دوم بودند.

اسماعیل موسوی در پایان دومین روز ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز فرایند ثبت نام از داوطلبان با حضور تعدادی از افراد انجام شد که مجموع روز اول و دوم 130 نفر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی در راه ثبت نام / منتظر تصمیم رییسی بمانید/ احمدی نژاد با هوادرانش آمد

لاریجانی در راه ثبت نام / منتظر تصمیم رییسی بمانید/ احمدی نژاد با هوادرانش آمد