مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-13سياسي

نماز بندگی عید فطر در سراسر فارس اقامه شد


پس از یک ماه روزه داری مردم استان فارس نماز عید فطر را با حضوری باشکوه اقامه کردند.

- ، همزمان با سراسر کشور مردم مؤمن و متدین استان فارس نیز در روز عید سعید فطر به اقامه نماز عید فطر پرداختند تا پس از یک ماه بندگی در درگاه حضرت حق به شکرانه این نعمت بار دیگر تسبیح گوی خداوند شود.

مردم مؤمن شهر شیراز نیز از ساعت 6 صبح پنجشنبه با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نسبت به تدارک برگزاری نماز عید سعید فطر اقدام کردند.

حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جلوه خاص و ویژه ای را در سومین حرم اهل بیت (ع) ایجاد کرد.

خطیب نماز عید فطر و امام جمعه موقت شیراز پنجشنبه صبح در آیین برگزاری نماز عید فطر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو یکی از مهم ترین خواسته های رهبری از مردم است.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در ادامه بیان کرد: دشمنان کشور در تلاش اند تا با افزایش جلوه شیوع هم فرمودند انتخابات مهم است و حضور حداکثری آبروی نظام است پس وظیفه شرعی و اسلامی است که در انتخابات شرکت کنیم.

اردکانی تاکید کرد: یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخابات ملاک عمل مردم است انتخاب اصلح است از این رو انتظار می رود کاندیداهای انتخابات نسبت به معرفی کامل خود و برنامه های خود اقدام کرده تا مردم بتوانند در میان گزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز بندگی عید فطر در سراسر فارس اقامه شد

نماز بندگی عید فطر در سراسر فارس اقامه شد