مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-13سياسي

لزوم تلاش همگانی برای برگزاری انتخابات پر شور


انتخابات در ایجاد تحول نقش مهمی دارد و باید تلاش شود یک انتخابات پرشور داشته باشیم و گزینه ای را انتخاب کنیم که این تحول را باور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه مهم ترین مسایل انقلاب و کشور را با جوانان مطرح می کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به کلیدواژه تحول در بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: تحول به معنای پیشبرد اهداف انقلاب از وظایف جوانان است؛ باید به جوانان اعتماد کرد، باید امور را به جوانان واگذار کرد و تلاش کنیم این جوانان نقش آفرین باشند تا تحول مورد نظر شکل بگیرد.

نکونام با اشاره به انتخابات پیش رو توضیح داد: انتخابات در ایجاد تحول نقش مهمی دارد و باید تلاش شود یک انتخابات پرشور داشته باشیم و گزینه ای را انتخاب کنیم که این تحول را باور داشته باشد.

وی با اشاره به مسئله قدس نیز بیان کرد: امروز مظلومیت فلسطین و قدس به خوبی احساس می شود و ما می بینیم مسلمانان فلسطین برای آزادسازی قدس جانفشانی می کنند؛ این مردم جان برکف، نیازمند حمایت هستند و در همین استان ما جوانان اعلام کردند که آماده حمایت هستند که این مسئله بسیار ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش همگانی برای برگزاری انتخابات پر شور

لزوم تلاش همگانی برای برگزاری انتخابات پر شور