مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-13سياسي

حضور آمریکا در هر کشوری همراه با جنایت است


امام جمعه آستانه اشرفیه با تأکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه گفت: آمریکا با ورود خود به هر کشوری فقط ویرانی، خرابی، نا آرامی و گروه های تروریستی به وجود آورده و باعث ایجاد جنایت های عظیم در منطقه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام و المسلمین احمد طیبی صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) با تبریک فرارسیدن ماه شوال اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه دار سراسر جهان یک ماه مهمان پروردگار بوده و با مناجات و عبادت خود دل های خود را از هرگونه گناه پاک کردند.

وی ماه رمضان را ماه بخشش گناهان دانست و افزود: در این ماه و در شب های قدر تمامی گناهان بخشیده و سرنوشت انسان نوشته می شود و سرانجام در آخرین روز این ماه فرشتگان خطاب و روزه داران می گویند پروردگار تمام گناهان شما را بخشیده است.

امام جمعه آستانه اشرفیه با ابراز تأسف از حادثه تروریستی در مدرسه سیدالشهدا (ع) کابل خطاب گفت: در این جنایت هولناک 80 تن از دختران معصوم و نوجوان افغانستانی به شهادت رسیدند، ولی در کمال تعجب تمامی کشورهای غربی که ادعاهای بشردوستانه آنان گوش فلک را کر می کند روزه سکوت گرفته و هیچ واکنشی نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در هر کشوری همراه با جنایت است

حضور آمریکا در هر کشوری همراه با جنایت است