مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-13اجتماعي

نکاتی مهم درباره کارت ورود به جلسه و آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم


معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اینترنتی شدن فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اینترنتی شدن فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد.

فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه ای می توانند از اوایل هفته آینده برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به درگاه اینترنتی پادا ( https://pada.

medu.

ir ) مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه در راستای کاهش ترددها و مراجعات حضوری انجام می شود، افزود: برنامه دقیق امتحانات نهایی داوطلبان شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون در کارت ورود به جلسه آنها درج شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری امتحانات نهایی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی مهم درباره کارت ورود به جلسه و آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم

نکاتی مهم درباره کارت ورود به جلسه و آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم