مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 22:052021-05-12اجتماعي

تردد خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان مرزی اصلاندوز ممنوع شد


در راستای پیشگیری از ویروس کرونا محدویت ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی اجرایی می شود.

- سید عباس مینایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان اصلاندوز، ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار کرد: نماز عید فطر در شهرستان اصلاندوز  با تصمیم و تصویب اعضای ستاد در فضای باز برگزار می شود.

وی از بسته شدن مرز استان اردبیل و آذربایجان شرقی تا 25 اردیبهشت خبر داد و افزود: در راستای جلوگیری ار شیوع ویروس منحوس کرونا از امروز محدویت تردد خودروهای پلاک غیربومی در مسیر اصلاندوز به خداآفرین اعمال و در صورت تخلف  جریمه خواهند شد.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با اشاره به واکسیناسیون جامعه هدف بیان کرد:  افراد جامعه هدف واکسیناسیون که از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز با آنها تماس گرفته می شود باید مشارکت حداکثری داشته باشند تا روند واکسینه شدن افراد در شهرستان اصلاندوز به خوبی پیش برود.

سرهنگ حسین زاده، فرمانده ناحیه عشایری نیز با اشاره فعالیت های بسیج و مجموعه سپاه از اول شیوع ویروس کرونا تا امروز از توزیع ماسک، پک های بهداشتی و بسته های معیشتی خبر داد.

فرمانده ناحیه عشایری گفت: بسیج و سپاه  از آمادگی لازم برای همکاری در روند واکسیناسیون افراد با شبکه بهداشت و درمان برخوردار هستند که در صورت نیاز شبکه بهداشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان مرزی اصلاندوز ممنوع شد

تردد خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان مرزی اصلاندوز ممنوع شد