مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-12حوادث

پلیس با جدیت و قدرت در مقابل سوداگران مرگ می ایستد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 278 کیلو و 909 گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است - سرهنگ محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 278 کیلو و 515 گرم مواد مخدر سنتی و 394 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 147 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیرشده اند، افزود: در این مدت همچنین 102 معتاد نیز دستگیرشده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 67 درصد افزایش را نشان می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در این بازه زمانی درمجموع 249 مجرم دستگیرشده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در طول این مدت 171 طرح مبارزه با مواد مخدر نیز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

سرهنگ غلامی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 طرح پاک سازی نقاط آلوده، 31 طرح کنترل محورهای مواصلاتی، 10 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 33 طرح پاک سازی اطراف مدارس و 42 طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

  این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس با جدیت و قدرت در مقابل سوداگران مرگ ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا سلامت و امنیت جامعه دچار خطر شود، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با جدیت و قدرت در مقابل سوداگران مرگ می ایستد

پلیس با جدیت و قدرت در مقابل سوداگران مرگ می ایستد