مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-05-12فرهنگي

پخش ویژه برنامه «دست در دست» در عید فطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه دست در دست روز عید فطر جمعه 24 اردیبهشت و تعطیلی پس از آن ساعت 10:30 و حوالی ساعت 23: - شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر برنامه دست در دست را با همراهی مهمانان مختلفی پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه دست در دست روز عید فطر جمعه 24 اردیبهشت و تعطیلی پس از آن ساعت 10:30 و حوالی ساعت 23:55 بعد از مسابقه محاکات روانه آنتن می شود که هنرمندان، ورزشکاران و چهره های فرهنگی، اجتماعی مختلفی در آن حضور خواهند داشت.

امیرمحمد متقیان بازیگر مجموعه عمو پورنگ ، احمد بابایی شاعر، یوسف کرمی کمدین، تورج عقدایی پژوهشگر زبان و ادب فارسی، متین رضوانی پور پژوهشگر و آهنگساز موسیقی آیینی و مسئولان جشنواره محله همدل و سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بخشی از مهمانان این ویژه برنامه دست در دست هستند.

دست در دست یک شب نشینی و دورهمی از جنس مردم است که مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره های شناخته شده، نخبگان جوان و نیرو های جهادی دور یک میز کنار هم قرار می گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه های اصلی مردم، کرونا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه «دست در دست» در عید فطر

پخش ویژه برنامه «دست در دست» در عید فطر