مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-12فرهنگي

«شرط توحید» حسن روح الامین در آستانه عید فطر رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از تابلوی حسن روح الامین با عنوان حدیث سلسله الذهب با اشاره به اینکه تاریخ ایران .

- تابلوی حدیث سلسله الذهب یا شرط توحید اثر حسن روح الامین در آستانه عید فطر با حضور سید عباس صالحی و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه رونمایی و نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از تابلوی حسن روح الامین با عنوان حدیث سلسله الذهب با اشاره به اینکه تاریخ ایران ما و ایران معاصر به گونه ای با امام رضا (ع) یک پیوند وجودی قلبی، معرفتی و ماهوی دارد، گفت: حضور امام رضا (ع) در ایران به نحوی ایران ما را طعم، رنگ و جلوه ای دیگر داد و این جلوه هم در فضای تاریخی ایران و هم ایران معاصر و همچنین ایران تا آخر الزمان باقی خواهد بود.

یکی از مقاطع قابل توجه حضور امام رضا (ع) در مسیری که به سمت ایران داشتند در نیشابور است، در این مسیر اتفاقات خاصی رقم خورد که در تاریخ ماندگار شد و آن هم حدیثی است که از جانب امام از سوی اجدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شرط توحید» حسن روح الامین در آستانه عید فطر رونمایی شد

«شرط توحید» حسن روح الامین در آستانه عید فطر رونمایی شد