مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-12اقتصادي

تولید 60 هزار تن سیر در پارس آباد / قیمت سیر تا دو هزار تومان کاهش یافت


با آغاز عملیات برداشت محصول سیر در پارس آباد، پیش بینی می شود بیش از 60 هزار تن محصول مرغوب سیر روانه بازار مصرف شود.

- ایسنا/اردبیل با آغاز عملیات برداشت محصول سیر در پارس آباد، پیش بینی می شود بیش از 60 هزار تن محصول مرغوب سیر روانه بازار مصرف شود.

در حالی کشاورزان منطقه گرمسیر پارس آباد نسبت به برداشت محصول سیر بعد از 9 ماه اقدام کردند که دسترنج آنها با نازل ترین قیمت توسط دلالان خرید و فروش می شود.

کشاورزان پارس آباد که طعمشان با برداشت سیر و قیمت نازل آن تلخ شده، از مسئولان خواستند تا نسبت به مهیا کردن زمینه فرآوری و صادرات این محصول اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در جریان برداشت محصول سیر اظهار کرد: دو هزار هکتار از اراضی حاصلخیز پارس آباد به کشت محصول سیر اختصاص یافته است.

امامی از برداشت 60 هزار تن محصول سیر با کیفیت در پارس آباد خبر داد و تصریح کرد: عمده کشت این محصول توسط زارعان غیر بومی انجام شده و به نوعی به تغییر الگوی کشت در منطقه نیز منجر شده است.

وی دلیل افت قیمت محصول را افزایش عرضه محصول به بازار اعلام کرد و گفت: همچنان افت قیمت محصولات کشاورزی در فصل برداشت یکی از قصه های پرغصه اهالی زحمتکش استان در بخش کشاورزی است که مجبورند دسترنج خود را به پایین ترین قیمت عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 60 هزار تن سیر در پارس آباد / قیمت سیر تا دو هزار تومان کاهش یافت

تولید 60 هزار تن سیر در پارس آباد / قیمت سیر تا دو هزار تومان کاهش یافت