مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-12ورزشي

برگزاری جلسه هماهنگی مس و کراپ/ تغییر ساعت برگزاری لیگ فوتسال در صورت نبودن عید فطر


جلسه هماهنگی دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند عصر امروز در محل هتل بین الملل این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم و پایانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال فردا با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.

در اصفهان گیتی پسند میزبان مقاومت البرز است و در مشهد سن ایچ ساوه میهمان فرش آرا و مس سونگون ورزقان پذیرای کراپ الوند است و این در شرایطی است که سه تیم شانس قهرمانی دارند.

    بر همین اساس در تبریز جلسه هماهنگی  دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند عصر امروز در محل هتل بین الملل این شهر با حضور آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، محمدرضا غفاری عضو هیات رییسه سازمان لیگ، حسین فیروزکوهی نماینده حراست فدراسیون و نمایندگان سازمان لیگ، ناظر داوری و مدیران دو تیم برگزار شد.

  در این جلسه مقرر شد با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا شروع هر سه بازی و نیمه آن بصورت همزمان آغاز شود و همچنین در صورت اعلام عید سعید فطر بازی ها طبق برنامه قبلی راس ساعت 16 شروع شود و در غیر اینصورت هر سه دیدار ساعت 21 برگزار می گردد.

  قرار است حیدر بهاروند ریس سازمان لیگ فوتبال در تبریز،  مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال در اصفهان و احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون در مشهد به عنوان نمایندگان ویژه فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هماهنگی مس و کراپ/ تغییر ساعت برگزاری لیگ فوتسال در صورت نبودن عید فطر

برگزاری جلسه هماهنگی مس و کراپ/ تغییر ساعت برگزاری لیگ فوتسال در صورت نبودن عید فطر