مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-12سياسي

استقرار 20 ستاد انتخاباتی در کلانشهر اصفهان


15 ستاد انتخاباتی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان و یا اماکن پیش بینی شده توسط شهرداری ها و 5 ستاد نیز در بخش مرکزی مستقر خواهند شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: 15 ستاد انتخاباتی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان و یا اماکن پیش بینی شده توسط شهرداری ها و 5 ستاد نیز در بخش مرکزی مستقر خواهند شد.

حسین سیستانی، امروز (چهارشنبه-22 اردیبهشت) در جلسه پشتیبانی انتخابات که با حضور شهرداران مناطق پانزده گانه اصفهان برگزار شد، با اشاره به مواد 71 و 21 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری، اظهار کرد: طبق قانون، انتخابات باید با همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی بالاخص شهرداری ها برگزار شود.

وی افزود: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیرات شگرفی را در امر اداره کشور و امور داخلی و خارجی آن دارد.

فرماندار اصفهان با اشاره به استقرار 20 ستاد انتخاباتی در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، گفت: شهرداری ها به عنوان ارکان رکین برگزاری انتخابات بوده و 15 ستاد انتخاباتی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان و یا اماکن پیش بینی شده توسط شهرداری ها و 5 ستاد نیز در بخش مرکزی مستقر خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، سیستانی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 20 ستاد انتخاباتی در کلانشهر اصفهان

استقرار 20 ستاد انتخاباتی در کلانشهر اصفهان