مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-12سياسي

خانِ نعمت امام مهربانی ها در گیلان


با عنایات امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) و همت خادم یاران و یاوران رضوی در گیلان تاکنون بیش از چهار هزار بسته تهیه و توزیع و 250 بسته نیز در عید سعید فطر توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پویش سفره ای به وسعت ایران ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور تهیه بسته ارزاق از سوی خادم یاران رضوی در ایام ماه مبارک رمضان و توزیع در مناطق محروم، اقدام به ساماندهی فراخوان و اجرای این پویش در سراسر کشور و استان گیلان کرد.

با عنایات امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) و همت خادم یاران و یاوران رضوی در استان گیلان تاکنون بیش از چهار هزار بسته تهیه و توزیع شد و امروز در آخرین روز از ماه مبارک رمضان نیز 250 بسته در مهدیه رشت با حضور جمعی از خیرین و خادم یاران رضوی به مناسب عید سعید فطر برای توزیع در بین نیازمندان در نظر گرفته شده است.

جواد شفیعی ثابت در این مراسم با تقدیر و تشکر از خادم یاران رضوی گیلان اظهار کرد: در گیلان یک هزار و 800 رضوی داریم که از سوی آستان قدس پویش سفره ای به وسعت ایران را در نظر گرفته و به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه خدام رضوی خدماتی را به صورت اختیاری در کشور به انجام می رسانند، گفت: خادم یاران تعدادی سبد ارزاق را برای خانوارهای محروم تهیه کردند و در طول این یک ماه رمضان بیش از چهار هزار بسته ارزاق توسط یاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانِ نعمت امام مهربانی ها در گیلان

خانِ نعمت امام مهربانی ها در گیلان