مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-12بين الملل

پیگیری گشایش سرکنسولگری ایران در حلب و لاذقیه


پیگیری گشایش سرکنسولگری های ایران در شهرهای حلب و متعاقبا لاذقیه با توجه به موافقت رییس جمهور سوریه از جمله موضوعات مطرح شده در دیدار ظریف و وزیر خارجه سوریه بود.

- ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار با مقامات سوری با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار خود از سوریه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور و خصوصا در شرایطی که آسیب پذیری رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت حق طلبانه مردم فلسطین آشکار شده است، به مرور روابط دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی پرداخت و حمایت کشورمان از دولت و مردم سوریه در برابر پدیده شوم افراط گرایی و تروریسم را مورد تاکید قرار داد.

ظریف همچنین از توفیقات دولت سوریه در مقاومت در برابر تروریسم اقتصادی ایالات متحده در تحریم علیه سوریه ابراز خرسندی کرد و افزود: متاسفانه این تروریسم امروزه به حوزه پزشکی نیز تسری یافته و مردم ایران و سوریه را از واکسن نیز محروم می سازد.

موضوعات همکاری ها در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و همچنین پیگیری گشایش سرکنسولگری های کشورمان در شهرهای حلب و متعاقبا لاذقیه با توجه به موافقت رییس جمهور سوریه از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی ظریف در این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری گشایش سرکنسولگری ایران در حلب و لاذقیه

پیگیری گشایش سرکنسولگری ایران در حلب و لاذقیه