مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-12بين الملل

عضو ارشد حماس: اروپایی ها از ما خواستند که شلیک موشک ها را متوقف کنیم


پس از حملات راکتی و موشکی گسترده گروه های مقاومت فلسطین به سمت سرزمین های اشغالی، عضو ارشد حماس خبر داد که اروپایی ها به این جنبش ابلاغ کرده اند که اگر حملات راکتی را متوقف نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (چهارشنبه)، خبر داد که طرف های اروپایی از این جنبش خواسته اند که حملات خود را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی شهاب ، عضو ارشد حماس در این خصوص گفت: اروپایی ها با ما ارتباط برقرار کردند و به ما ابلاغ کردند که موشک های کوتاه برد خود را متوقف کنیم در غیر این صورت آن ها در سازندگی غزه مشارکت نخواهد کرد .

ابو مرزوق افزود: به آن ها گفتم که  [شلیک] موشک های کوتاه برد را متوقف می کنیم و از موشک های دوربُرد استفاده خواهیم کرد .

این اظهارات در حالی بیان شده است که رسانه های خبری بعدازظهر امروز از از سرگرفته شدن حملات راکتی گسترده گروه های مقاومت علیه شهرک های صهیونیستی خبر دادند.

شامگاه روز گذشته نیز کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پیامی تصویری پس از حمله راکتی گسترده به شهرهای عسقلان و اشدود اشغالی به رژیم صهیونیستی هشدار حمله به تل آویو را داد که پانزده دقیقه مانده به پایان ضرب الاجل تعیین شده 130 موشک به سمت این شهر روانه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد حماس: اروپایی ها از ما خواستند که شلیک موشک ها را متوقف کنیم

عضو ارشد حماس: اروپایی ها از ما خواستند که شلیک موشک ها را متوقف کنیم