مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-12اقتصادي

توزیع 800 بسته معیشتی بین مددجویان کرمانشاهی


800 بسته معیشتی که از محل کمک های مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه تهیه شده بود، بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

- ایسنا/کرمانشاه 800 بسته معیشتی که از محل کمک های مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه تهیه شده بود، بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه امروز(22 اردیبهشت) در آیین توزیع این بسته ها که در محل استانداری کرمانشاه صورت گرفت، گفت: با مشارکت مدیران و روسای ادارات و سازمان ها و معاونین و مدیران ستادی استانداری، یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه جمع آوری شد وی افزود: با همکاری و کمک های مومنانه مدیران 800 بسته معشیتی بین اقشار کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع و این اقلام تا قبل از عید سعید فطر در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

نجفی مهر تصریح کرد: از این مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون آن توسط مدیران ستادی استانداری و مدیران استان و مابقی نیز توسط مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: خوشبختانه با شروع ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 بسته معیشتی بین مددجویان کرمانشاهی

توزیع 800 بسته معیشتی بین مددجویان کرمانشاهی