مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-12اقتصادي

اهدای 380 سبد معیشتی به خانواده های بی بضاعت زندانیان در استان کرمان


در ماه مبارک رمضان امسال 380 بسته معیشتی به خانواده های زندانیان بی بضاعت در سطح استان کرمان اهدا شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 380 بسته معیشتی به خانواده های زندانیان بی بضاعت در سطح استان کرمان اهدا شده است.

یدالله موحد امروز 22 اردیبهشت ماه در حاشیه اهدای 100 بسته کمک معیشتی از سوی بسیج حقوقدانان به خانواده زندانیان کرمانی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بالغ بر 17 مورد جهیزیه و بیش از 200 مورد کارت هدیه 200 هزار تومانی نیز به خانواده زندانیان نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: بنا به دستورات موکد رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم رسیدگی به امور زندانیان، در ماه مبارک رمضان سال جاری 293 نفر از قضات استان با حضور در زندان ها به بررسی مشکلات و درخواست های مددجویان پرداخته و دستورات قانونی لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرده اند.

موحد تصریح کرد: باید توجه داشت که جمع قابل توجهی از خانواده زندانیان استان کرمان از نظر مالی در مضیقه هستند و بضاعت لازم را ندارند و بایستی این خانواده ها مورد توجه قرار گیرند که از این رو با همکاری قضات، مدیران زندان ها، کانون بسیج حقوقدانان، انجمن های حمایت از خانواده زندانیان و ستاددیه با جلب مشارکت خیران که همواره در امور خیر پیشگام هستند، ضمن سرکشی و دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 380 سبد معیشتی به خانواده های بی بضاعت زندانیان در استان کرمان

اهدای 380 سبد معیشتی به خانواده های بی بضاعت زندانیان در استان کرمان