مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-12بين الملل

گزارش توییتری ظریف از دیدارهایش در دمشق


وزیر امور خارجه در گزارشی توییتری از دیدارهایش با مقامات سوریه در دمشق از جمله دستورکارهای اصلی این سفر را جنایات صهیونیست ها، گفت وگوهای صلح سوریه و انتخابات پیش رو برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (چهارشنبه) در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات سوریه شد، پس از دیدار با بشار اسد رییس جمهور و فیصل المقداد وزیر خارجه در گزارشی توییتری در این باره نوشت: خوشحالم که برای گفت وگوهای مهم درباره موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به سوریه بازگشته ام.

وی دستورکارهای اصلی این سفر را تجاوز وحشیانه رژیم اسراییل علیه فلسطینی ها، گفت وگوهای صلح سوریه و انتخابات پیش رو، طرح های جامع برای گسترش روابط با سوریه و هماهنگی بین همسایگان برشمرد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ظریف پس از دیدار با بشار اسد و المقداد در جمع خبرنگاران گفته بود: امروز در دیدار با آقای بشار اسد و فیصل المقداد وزیر خارجه موضوعات دوجانبه، منطقه ای و جهانی را پیگیری کردیم.

اهمیت انتخابات آینده در سوریه موضوع مشترک ایران و سوریه است که در این زمینه اعتقاد داریم این انتخابات برای صلح، ثبات و امنیت و پیشرفت در سوریه اهمیت بسیار زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش توییتری ظریف از دیدارهایش در دمشق

گزارش توییتری ظریف از دیدارهایش در دمشق