مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-12حوادث

انهدام باند سارقان مسلح سرقت های سریالی طلا فروشی


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشی های غرب استان تهران و باقر شهر توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا لطفی در این باره اظهار کرد: بیست و هشتم مردادماه سال گذشته چهار نفر مرد مسلح در حالی دو نفر از آنها دو قبضه اسلحه کلاشینکف و یکی از آنها تبر به دست داشت با خودروی پژو 405 نقره ای مقابل طلافروشی در بلوار اصلی باقرشهر توقف کردند.

وی ادامه داد: سارقان در حالی که چهره خود را پوشانده بودند با اسلحه و تبر از خودرو پیاده شده و به سمت طلافروشی رفتند اما سرقت آن ها موفق نبود.

وی اظهار کرد: پس از اقدام این سارقان به انجام سرقت، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات برای شناسایی و سارقان مسلح را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با بررسی پرونده سرقت های مسلحانه ای که پیش از آن انجام شده بود کارآگاهان با مواردی از سرقت های مشابه مواجه شدند که عاملان آن دستگیر نشده بودند.

وی درباره این سرقت ها گفت: 24 خرداد سال گذشته نیز از یک طلافروشی در منطقه ملارد سرقت انجام شده بود، حدود یک ماه بعد، 17 تیر همان سال نیز یک طلافروشی دیگر در بهارستان و در نهایت سومین سرقت 16 مرداد سال 99 در اسلامشهر رخ داده بود و این بار نیز طلافروشی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح سرقت های سریالی طلا فروشی

انهدام باند سارقان مسلح سرقت های سریالی طلا فروشی