مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-12اقتصادي

نیاز صنایع کشور به ورق فولادی سالانه 70 میلیون تن است


مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: مجموع نیاز سالانه صنایع کشور به انواع ورق فولادی حدود 70 میلیون تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان طرح تحقیق و تفحص از فولاد چه شد؟ خواستار شفاف سازی در مورد وضعیت تولید و مصرف فولاد در کشور شده اند.

در این مورد کیوان گردان مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: میزان مصرف ورق های فولادی را از طریق آنالیز پروانه های بهره برداری صنایعی که ورق فولادی به عنوان یکی از مواد اولیه مورد نیاز آنها ثبت شده باشد، محاسبه و برآورد می کنیم.

مجموع نیاز این واحد ها برای تولید به عنوان نیاز سالانه کشور در نظر گرفته می شود.

مدیر کل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت با اشاره به مصرف ورق های فولادی در صنایعی مثل خودروسازی و لوازم خانگی، گفت: مجموع نیاز سالانه صنایع کشور به انواع ورق های فولادی حدود 70 میلیون تن است که شامل ورق های گرم، سرد، گالوانیزه، رنگی و مواردی از این قبیل می شود.

اقلام فولادی مورد نیاز بخش صنعت با توجه به نیاز کارخانجات، در صنایع مختلفی مثل خودرو سازی، لوازم خانگی، نورد و موارد از این قبیل به کار گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز صنایع کشور به ورق فولادی سالانه 70 میلیون تن است

نیاز صنایع کشور به ورق فولادی سالانه 70 میلیون تن است