مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12حوادث

تاکید بر کاستن موازی کاری در برنامه های امدادرسانی / احداث مجتمع های امدادی


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر کاستن موازی کاری در برنامه های امدادرسانی، گفت: در حوادث باید مردم کمک های خود را از یک مسیر واحد به دست حادثه دیدگان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر، اظهار داشت: در جریان زلزله میانه و سراب، جمعیت هلال احمر خوب درخشید و از اولین لحظه ها در کنار مردم حضور داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تمام اقدامات قبل، حین و بعد از حوادث و سوانح برنامه داشته باشیم، گفت: در تمام سوانح و حوادث جمعیت هلال احمر با تمام توان کار بوده و حضور پررنگ داشته است.

پورمحمدی با اشاره به همگانی کردن فعالیت های جمعیت هلال احمر و بردن آن به بطن جامعه، افزود: آموزش های مردمی کار بسیار بزرگی است که آثار آن در حوادث و سوانح آشکار خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: آموزش مسأله مهمی است که باید جدی گرفته شود و جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش و فعالیت های داوطلبانه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: در حوادث، ورود افراد غیرمتخصص و آموزش ندیده موجب کندی کارها و احتمالاً افزایش تلفات می شود، ولی ارائه آموزش های همگانی تاثیر مهمی در فرهنگ سازی داشته و ضمن مشارکت دادن عموم مردم نسبت به امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر کاستن موازی کاری در برنامه های امدادرسانی / احداث مجتمع های امدادی

تاکید بر کاستن موازی کاری در برنامه های امدادرسانی / احداث مجتمع های امدادی