مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12سياسي

توزیع 110هزار بسته معیشتی در خوزستان توسط سپاه


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در دو ماهه اول امسال، 110 هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تهیه و توزیع و یا همچنان در حال توزیع است.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در دو ماهه اول امسال، 110 هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تهیه و توزیع و یا همچنان در حال توزیع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهست، به یک زندگی بهتر موفق باشیم و سلامتی مجدداً به خانواده ها و مردم برگردد.

سردار سرتیپ شاهوار پور با تبریک دهه بسیج سازندگی، عنوان کرد: بسیج سازندگی یکی از مجموعه های خدمتگزار سپاه است که با همت و تلاش جوانان بسیجی باعث رشد این مرز و بوم شده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود؛ در این مراسم نیز یکی از کارهای خوب و پسندیده برای خدمت به مردم در قالب جمع آوری کمک های مؤمنانه تدارک دیده که 6 هزار بسته غذایی را با کمک کمیته امداد خوزستان تهیه و به مناسبت عید سعید فطر تقدیم فقرا و نیازمندان می کنند.

وی خبر داد: در دو ماهه اول امسال، 110 هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تهیه و توزیع و یا همچنان در حال توزیع است؛ علاوه بر این پخت غذای گرم با عدد بسیار بالایی توسط مجموعه بسیج سازندگی، کمیته امداد و دیگر نهادها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110هزار بسته معیشتی در خوزستان توسط سپاه

توزیع 110هزار بسته معیشتی در خوزستان توسط سپاه