مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-12پزشكي

شکننده بودن وضعیت کرونایی خراسان رضوی/تعداد فوتی ها همچنان دو رقمی است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی نیست، اما وضعیت شکننده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی نیست، اما وضعیت شکننده است.

مهدی قلیان اول در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون 1276 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند و میزان بستری های روزانه در استان به 303 نفر در روز کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر 358 نفر بر اثر کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند و تعداد فوتی ها در استان همچنان دو رقمی است.

قلیان ادامه داد: روند نزولی تعداد مبتلایان به کندی پیش می رود و با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات عید فطر از مردم تقاضا می شود توصیه های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت کنند، زیرا در شرایط کنونی آمار مبتلایان افزایشی نیست، اما وضعیت شکننده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: در شهرستان های سبزوار و نیشابور آمار مبتلایان کاهش نیافته است.

وی در خصوص واکسیناسیون اتباع خارجی، اضافه کرد: در سامانه ثبت واکسیناسیون باید کدملی وارد شود و این امر با شماره اتباع امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکننده بودن وضعیت کرونایی خراسان رضوی/تعداد فوتی ها همچنان دو رقمی است

شکننده بودن وضعیت کرونایی خراسان رضوی/تعداد فوتی ها همچنان دو رقمی است