مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-12ورزشي

مسابقات جام رمضان مینی گلف یزد برگزار شد


نایب رییس هیات گلف استان یزد از برگزاری اولین دوره مسابقه مینی گلف شهر یزد «جام رمضان» در بوستان ارکیده یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد نایب رییس هیات گلف استان یزد از برگزاری اولین دوره مسابقه مینی گلف شهر یزد جام رمضان در بوستان ارکیده یزد برگزار شد.

مسعود فتوحی در گفت وگو با ایسنا در این باره تصیح کرد: اولین دوره مسابقات مینی گلف یزد در سال جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به میزبانی هیئت گلف شهرستان یزد برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور علاقمندان به این رشته در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که شرکتکنندگان زیر نظر مربیان، علاوه بر انجام مسابقه به بازآموزی دستورالعمل ها و قوانین این رشته ورزشی نیز پرداختند.

نایب رییس هیات گلف استان خاطرنشان کرد: حدود یک سال است که هیات گلف در استان یزد راه اندازی شده ولی متاسفانه این رخداد با شیوع کرونا مصادف شد لذا برای پیشبرد برنامه های هیات منتظریم تا شرایط این ویروس بهبود یابد تا در استعدادیابی و مسابقات موثرتر عمل کنیم.

حمیدرضا پورسلمان رییس هیئت گلف شهرستان یزد در این باره گفت: ورزش گلف ذاتاً به گونه ای است که فاصله گذاری در آن رعایت می شود و این موضوع در شرایط کنونی که متاثر از بیماری کروناست، نگرانی ورزشکاران را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جام رمضان مینی گلف یزد برگزار شد

مسابقات جام رمضان مینی گلف یزد برگزار شد