مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-12سياسي

دیدار با 75 تن از خانواده ایثارگران در مازندران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با 75 تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد یوسف پور در دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان استان مازنداران به بررسی مهمترین مسائل و مشکلات مختلف خدمت رسانی، اشتغال، درمان، حقوقی، آموزش، تسهیلات مسکن، حق پرستاری و برقراری معیشت پرداخت و با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد، یادآور شد: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب می شود.

وی با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات گفت: در بحث خدمت رسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران عزیز معطوف شده است و بدنبال یک خدمت اثربخش با کیفیت خوب و در خور شأن برای این قشر گرانقدر در بنیاد هستیم.

حجت الاسلام یوسف پور خدمت سریع و به موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگر، شفافیت در امور، صداقت در گفتار و احترام و برخورد خوب را از اهداف مهم ملاقات عمومی در بنیاد مازندران دانست و بیان کرد: هر خدمتی که برای خانواده های عزیز شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با 75 تن از خانواده ایثارگران در مازندران

دیدار با 75 تن از خانواده ایثارگران در مازندران