مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-12سياسي

بهره مندی 420 هزار خوزستانی از خدمات هلال احمر در طرح شهید سلیمانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح بیماریابی شهید سلیمانی تاکنون 420 هزار خوزستانی از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح بیماریابی شهید سلیمانی تاکنون 420 هزار خوزستانی از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

علی خدادادی در نشست خبری که امروز (22 اردیبهشت ماه) برگزار شد، با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در بحران ها، زمان و مکان نمی شناسد و در همه حوادث و بحران ها حضور دارد؛ حادثه خبر نمی کند بنابراین باید آمادگی در برابر حوادث در آحاد جامعه ایجاد شود تا خطرپذیری کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: مهمترین مولفه ای که می تواند به جمعیت هلال احمر کمک کند، سرمایه اجتماعی است.

در شرایط عادی، انبارهای جمعیت هلال حمر شاید 50 هزار نفر را پوشش بدهد اما در زمان وقوع حوادث، ما متکی به سرمایه های اجتماعی هستیم و در سیل، خیل عظیمی از کمک های مردمی را مشاهده کردیم بنابراین این پشتوانه محکم باید تقویت شود.

همچنین جمعیت هلال احمر به سرمایه نیاز دارد و بدون سرمایه اجتماعی هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و سرمایه اجتماعی نیز با اعتماد عمومی افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 420 هزار خوزستانی از خدمات هلال احمر در طرح شهید سلیمانی

بهره مندی 420 هزار خوزستانی از خدمات هلال احمر در طرح شهید سلیمانی