مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-12اجتماعي

معضل خودروهای حمل کالای قاچاق در لرستان


با توجه به قرار گرفتن لرستان در مسیر ارتباطی بین استان های جنوبی، شرقی و شمالی، متأسفانه پدیده خودروهای حمل کالای قاچاق در استان شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین موضوع به خوبی مشهود بود، یادآور شد: لرستان به واسطه عملکرد خوب نیروی انتظامی، یک استان برخوردار از امنیت است که اقتدار و سرعت عمل در برخورد با ناهنجاری ها از مهم ترین عوامل این امنیت هستند.

وی اقدامات نیروی انتظامی را مورد تأیید و حمایت قاطبه مردم دانست و ادامه داد: همدلی خوبی بین این مجموعه با نهادهای تأمین کننده امنیت وجود دارد.

استاندار لرستان در ادامه به بحث معضلات اجتماعی در استان پرداخت و افزود: جمع آوری سلاح های گرم و سرد از عوامل مهم و اثرگذار در تأمین امنیت جامعه است و باید در نظر داشت وجود سلاح موجب بالا رفتن آمار جرایم به خصوص قتل می شود.

خادمی تاکید کرد: هرچند وقوع قتل در لرستان با برنامه ریزی قبلی صورت نمی گیرد و جنبه امنیتی ندارد اما متأسفانه آمار این معضل اجتماعی در استان مناسب نیست و رفع آن مساعدت در سطح ملی را می طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن لرستان در مسیر ارتباطی بین استان های جنوبی، شرقی و شمالی متأسفانه پدیده خودروهای حمل کالای قاچاق شکل گرفته که نه تنها موجب ایجاد ناهنجاری در استان می شوند بلکه جان مردم را به واسطه سرعت بالا در تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل خودروهای حمل کالای قاچاق در لرستان

معضل خودروهای حمل کالای قاچاق در لرستان