مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-12بين الملل

احتمال کشته شدن سربازان انگلیسی در افغانستان دو برابر آمریکایی ها بود


طبق تحقیقی که به بررسی مقیاس فداکاری متحدان ناتو طی دوره جنگ 20 ساله می پردازد، احتمال کشته شدن سربازان بریتانیایی و کانادایی دو برابر بیشتر از همتایان آمریکایی آن ها بود.

- طبق تحقیقی که به بررسی مقیاس فداکاری متحدان ناتو طی دوره جنگ 20 ساله می پردازد، احتمال کشته شدن سربازان بریتانیایی و کانادایی دو برابر بیشتر از همتایان آمریکایی آن ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه گاردین، تحقیقی که روز چهارشنبه توسط پروژه هزینه های جنگ دانشگاه براون منتشر شده نشان داد، بریتانیا در قالب کمک اقتصادی و بشری به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی نیز دارای سهم بیشتری نسبت به آمریکا بوده است.

اگرچه ایالات متحده در مقایسه با دیگر اعضای نیروی های بین المللی کمک به امنیت (آیساف)، با اختلاف بیش ترین تعداد مرگ ومیر را در دوره های مطلق متحمل شده است- 2 هزار و 316 سرباز آمریکایی بین سال های 2001 و 2017 (سال های مورد مطالعه) کشته شده اند-، احتمال اینکه سربازان بریتانیایی و کانادایی اعزام شده به افغانستان کشته شوند، بیشتر بوده است.

جیسون دیویدسون ، نویسنده این گزارش و استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در دانشگاه مری واشنگتن بیان کرد علت نرخ نسبتاً بالای کشته شدن بریتانیایی ها، استقرار آن ها در ولایت پرمناقشه هلمند و غیاب اخطارهایی بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کشته شدن سربازان انگلیسی در افغانستان دو برابر آمریکایی ها بود

احتمال کشته شدن سربازان انگلیسی در افغانستان دو برابر آمریکایی ها بود