مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-12اقتصادي

پوشش ایاب و ذهاب بیمه بدنه، راهکاری برای زمان استراحت ماشین تان در تعمیرگاه


اگر شما برای خودروی خود بیمه بدنه خریداری کرده باشید، احتمالاً در قسمت مفاد قرارداد به گزینه پوشش ایاب و ذهاب یا رفت و آمد برخورد کرده اید.

- در هنگام خرابی ماشین در تعمیرگاه ، از پوشش ایاب و ذهاب بیمه بدنه استفاده کنید اگر شما برای خودروی خود بیمه بدنه خریداری کرده باشید، احتمالاً در قسمت مفاد قرارداد به گزینه پوشش ایاب و ذهاب یا رفت و آمد برخورد کرده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، شاید بپرسید کاربرد پوشش ایاب و ذهاب چیست؟ شرایط پوشش ایاب و ذهاب بیمه بدنه شامل چه مواردی است؟ شما را به خواندن این متن دعوت می کنیم.

بیمه بدنه خودرو چیست؟ این بیمه خودرو چه پوشش هایی دارد؟ بیمه بدنه خودرو، نوعی از بیمه های اختیاری است که معمولاً برای صاحبان وسایل نقلیه بعد از بیمه اجباری شخص ثالث شهرت و اهمیت خاصی دارد.

.

بیمه بدنه با توجه به رواج استفاده از خودرو در میان اقشار مختلف و افزایش قیمت قطعات و لوازم خودرو یکی از اصلیترین نیازهای مردم می باشد.

همچنین با وجود تبصره 3 ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث و مباحث مربوط به خودروی متعارف اکثر خسارت های وارده به خودروهای گران قیمت قطعا با بیمه نامه ثالث مقصر جبران نخواهد شد.

بنابراین در صورت عدم اخذ بیمه نامه بدنه، مالکان این وسایل نقلیه، زیان های هنگفتی را متحمل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ایاب و ذهاب بیمه بدنه، راهکاری برای زمان استراحت ماشین تان در تعمیرگاه

پوشش ایاب و ذهاب بیمه بدنه، راهکاری برای زمان استراحت ماشین تان در تعمیرگاه