مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-12فرهنگي

بالندگی سینمای آذربایجان شرقی با اعتماد به جوانان و تجارب پیشکسوتان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرباجان شرقی با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن سینماگران استان، گفت: می توان با اعتماد به جوانانی که در این عرصه فعالیت می کنند و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرباجان شرقی با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن سینماگران استان، گفت: می توان با اعتماد به جوانانی که در این عرصه فعالیت می کنند و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان، مسیر رشد و بالندگی فیلم و سینمای استان را هموارتر کرد.

سیدقاسم ناظمی در دیدار با هیئت مدیره انجمن سینماگران استان، وجود پتانسیل های قوی در حوزه سینمای استان را حائز اهمیت دانست و بر لزوم همراهی و همدلی هنرمندان این عرصه برای فعالیت قدرتمند این انجمن تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولانه و دغدغه های هنرمندان و فعالان حوزه سینما در سطح استان،گفت: انجمن ها بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی با تاکید به تعامل و همراهی دو سویه برای پیشرفت و پیشبرد فعالیت ها و نگاه خلاقانه در این حوزه، اظهار کرد: در حد امکان همراه و پیشتیبان انجمن و هنرمندانش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالندگی سینمای آذربایجان شرقی با اعتماد به جوانان و تجارب پیشکسوتان

بالندگی سینمای آذربایجان شرقی با اعتماد به جوانان و تجارب پیشکسوتان