مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12اجتماعي

آمادگی بهزیستی تهران برای دریافت «فطریه» روزه داران و روشهای جذب آن


مدیرکل بهزیستی استان تهران از آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطریه شهروندان این استان در عید سعید فطر خبر داد.

- آمادگی بهزیستی تهران برای دریافت فطریه روزه داران و روشهای جذب آن مدیرکل بهزیستی استان تهران از آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطریه شهروندان این استان در عید سعید فطر خبر داد.

امین شاهرخی در گفت وگو با ایسنا، گفت: کلیه ادارات، مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تهران، آماده دریافت زکات فطره، نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی هستند که مردم می توانند با مراجعه به فضاهای یادشده در امر خیر پایان ماه مبارک رمضان شریک شوند.

شاهرخی در ادامه افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید 19 و شرایط متأثر از آن و برابر با ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی شهرها و روستاها در صبح عید فطر، صندوق های جمع آوری زکات فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر برپا هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه تمام فعالیت های بهزیستی در طول ماه مبارک رمضان در قالب پویش سراسری ضیافت همدلی و بر اساس ایران همدل اجرا شده اند، خاطرنشان کرد: از همت و اهتمام مردم و خیران استان که در این یک ماه نسبت به مساعدت به جامعه هدف بهزیستی تلاش کردند، صمیمانه سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بهزیستی تهران برای دریافت «فطریه» روزه داران و روشهای جذب آن

آمادگی بهزیستی تهران برای دریافت «فطریه» روزه داران و روشهای جذب آن