مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12ورزشي

6 ورزشکار معلول قم آماده اعزام های برون مرزی


رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم از حضور 6 ورزشکار معلول قمی در اردوی تیم های اعزامی جوانان و بزرگسالان کشورمان به رقابت های برون مرزی خبر داد.

- محمد پیروزمنش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: 6 ورزشکار ملی پوش معلول استان قم در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند و خود را برای اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو و مسابقات پاراآسیایی جوانان آماده می کنند.

وی با بیان اینکه بازی های پارالمپیک توکیو تابستان امسال در ژاپن برگزار می شود، اضافه کرد: دو نماینده ارزشمند بسکتبال با ویلچر استان قم در تیم ملی بزرگسالان این رشته محمد محمدنژاد و رضا عیوضی هستند که در سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو روزهای اول تا سیزدهم خرداد به میزبانی مشهد مقدس حضور خواهند یافت.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: دو نماینده ارزشمند والیبال نشسته استان قم در تیم ملی حسین گلستانی و سیدحسین حسینی جد هستند که در سیزدهمین  مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو روزهای 26 اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه در مشهد مقدس به اردو می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ورزشکار معلول قم آماده اعزام های برون مرزی

6 ورزشکار معلول قم آماده اعزام های برون مرزی