مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12سياسي

جایی که مسجد هست، کلانتری باید بیکار باشد


رییس کل داگستری کرمانشاه با تاکید براینکه تمام اختلافات بین مردم همانند زمان پیامبر(ص) باید در مسجد حل و فصل شود، گفت: جایی که مسجد هست، - ایسنا/کرمانشاه رییس کل داگستری کرمانشاه با تاکید براینکه تمام اختلافات بین مردم همانند زمان پیامبر(ص) باید در مسجد حل و فصل شود، گفت: جایی که مسجد هست، کلانتری باید بیکار باشد.

پرویز توسلی زاده در مراسم افتتاح ستاد مصلحین در مسجد شافعی اهل تسنن کرمانشاه، با اشاره به نگاه و نظر شرع و عرف به مقوله مصالحه بین مردم، اظهارکرد: در روایات و احادیث مختلفی از جمله از رسول اکرم(ص) بر مصالحه بین مردم تاکید شده، بنابراین این شیوه باید مورد توجه ما هم قرار گیرد.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که ایجاد سازش میان دو طرف دعوا چه آثار ماندگاری می تواند در زندگی داشته باشد و فرد مصلح نیز همواره مورد احترام مردم است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: بر آنیم صدور حکم و مجازات را برای جرائم مهمه قرار دهیم و از ظرفیت صلح و سازش با تمام توان استفاده کنیم و در این راه مصممیم از ظرفیت تمامی آحاد مردم بهره گیریم.

وی افزود: معتقدیم دو میلیون جمعیت استان باید در امر سازش پیشقدم شوند و به جایی برسیم هیچ پرونده ای در مسائل خُرد و کم اهمیت در دادگستری تشکیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایی که مسجد هست، کلانتری باید بیکار باشد

جایی که مسجد هست، کلانتری باید بیکار باشد