مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-12سياسي

آغاز مرحله چهارم رزمایش مومنانه در سپاه لرستان/ 32 هزار بسته معیشتی توزیع می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در حال اجرا است که در مرکز استان نیز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در حال اجرا است که در مرکز استان نیز اجرایی می شود.

وی افزود: خدا را شاکریم در این ماه مبارک رمضان با هم افزایی که بین مجموعه های خدمات رسان در سطح استان و ظرفیت خیرین که پای کار آمد و توانی که گروه های جهادی ما گذاشتند،توانستیم در مرحله چهارم بالغ بر 32 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اهدا بالغ بر 40 جهیزیه را به زوجین نیازمند، طبخ حدود 250 هزار پرس غذای گرم و  آزادی 34 زندانی را در این ایام نیز انجام دادیم.

سوری با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال 99 و فروردین 1400 بالغ بر 30 میلیارد تومان با همکاری خیرین عزیز گروه های جهادی در قالب رزمایش مومنانه به مردم استان خدمات ارائه دادیم، گفت:تا پایان بیماری منحوس که بخشی از جامعه ما را متضرر کرد در کنار آنها خواهیم بود و افراد کم بضاعت را یاری خواهیم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله چهارم رزمایش مومنانه در سپاه لرستان/ 32 هزار بسته معیشتی توزیع می شود

آغاز مرحله چهارم رزمایش مومنانه در سپاه لرستان/ 32 هزار بسته معیشتی توزیع می شود