مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12سياسي

امسال برای 4 هزار هکتار از اراضی ملی کرمانشاه سند صادر می شود


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال 1400 بیش از 4 هزار هکتار سند اراضی ملی و در ماه آتی برای بیش از 787 هکتار از این اراضی سند صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در نخستین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد، بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آن ها برای عملیاتی سازی تأکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه کارهای خوبی در این شورا و در سال گذشته صورت گرفته است به نحوی که در بسیاری از آمارها در یک سال گذشته بیش از 10 سال گذشته کار انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولویت کار در سال جدید صدور اسناد است که با این شیوه از بسیاری از سواستفاده ها جلوگیری خواهد شد، بنابراین ادارات ذی ربط به خصوص ثبت اسناد باید این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهند در این راستا مقرر است تا پایان سال 1400 بیش از 4 هزار هکتار سند اراضی ملی و در ماه آتی برای بیش از 787 هکتار از این اراضی سند صادر شود.

وی تاکید کرد: نباید هیچ تغییر کاربری صورت گیرد که ناچار به تشکیل پرونده قضایی و به تبع آن تخریب شویم، بنابراین راه برون رفت از بسیاری مشکلات در این زمینه عدم صدور تغییر کاربری هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برای 4 هزار هکتار از اراضی ملی کرمانشاه سند صادر می شود

امسال برای 4 هزار هکتار از اراضی ملی کرمانشاه سند صادر می شود