مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-12سياسي

اعلام روش های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز


مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از استقرار بیش از 60 پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر برای دریافت فطریه و کفاره روزه همشهریان محترم در روز عید فطر خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از استقرار بیش از 60 پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر برای دریافت فطریه و کفاره روزه همشهریان محترم در روز عید فطر خبر داد و گفت: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز امکان پذیر است.

سیروس نائبی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز، از استقرار بیش از 60 پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر و آماده بودن بیش از 400 صندوق ثابت و ویژه این موسسه برای جمع آوری زکات فطریه همشهریان محترم خبر داد.

وی افزود: با وجود محدودیت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز همچون سال های گذشته تدابیر لازم را برای جمع آوری زکات فطریه شهروندان انجام داده و تمرکز این موسسه بر استفاده از روش های غیر حضوری پرداخت فطریه است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های این موسسه، همچون سنوات گذشته با رعایت تمام ضوابط بهداشتی برقرار بوده و مردم مؤمن و خداجو می توانند با مراجعه به این پایگاه ها نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام روش های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

اعلام روش های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز