مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-12سياسي

تشکیل اتاق وضعیت انتخابات برای افزایش کنش های انتخاباتی استادان و نخبگان سراسر کشور


رییس ستاد انتخابات بسیج اساتید گفت: با تشکیل اتاق وضعیت انتخابات، کمیت و کیفیت اقدامات کانون های استادی و مراکز استانی نهضت استادی در سراسر کشور مورد رصد و اندازه گیری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید و رییس ستاد انتخابات نهضت استادی بسیج گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مشارکت حداکثری مردم و معرفی شاخص های گزینش اصلح برای انتخاب آگاهانه از راههای گسترش و عمق بخشی مردم سالاری و کارامد سازی حکمرانی در کشور است.

وی افزود: ستاد انتخابات نهصت استادی برای افزایش سطح کنش گری های کمی و کیفی به احصا و معرفی اقدامات 46 گانه به سراسر کشور مبادرت و میزان پیشرفت در هریک از محورها را بصورت روزانه و در دو هفته واپسین به یوم الله 28 خرداد در ساعت و دقیقه ها اندازه گیری خواهد کرد زیرا دشمنان ملت و دشمنان انتخابات در خارج و داخل نیز با با تمام قوا درپی مایوس کردن ایرانیان از عمل انتخاباتی و از اصل انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات نهضت استادی با تاکید برفرمان عمومی صادره از رهبر معظم انقلاب خطاب به استادان متعهد  دانشگاهها  به عنوان فرماندهان جنگ نرم و قدرت نرم افزود: اینک زمان ایفای نقش فرماندهان جنگ نرم است به همین دلیل برای کمی سازی میزان سطح کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق وضعیت انتخابات برای افزایش کنش های انتخاباتی استادان و نخبگان سراسر کشور

تشکیل اتاق وضعیت انتخابات برای افزایش کنش های انتخاباتی استادان و نخبگان سراسر کشور