مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12بين الملل

رهبر اپوزیسیون اوکراین به خیانت بزرگ متهم شد


مقام های اوکراینی ویکتور مدودچوک ، از رهبران اپوزیسیون و سرشناس ترین متحد کرملین در اوکراین را به خیانت بزرگ متهم کردند.

- مقام های اوکراینی "ویکتور مدودچوک"، از رهبران اپوزیسیون و سرشناس ترین متحد کرملین در اوکراین را به خیانت بزرگ متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستان ها قصد دارند مدودچوک، یکی از رهبران حزب اپوزیسیون و یک تاجر را به اتهام خیانت و اقدام به غارت منابع ملی در کریمه، منطقه ای که در سال 2014 میلادی به روسیه الحاق شد، دستگیر کنند.

ایرینا وندیکتووا ، دادستان کل اوکراین در کنفرانسی خبری گفت: براساس تحقیقات انجام شده، مدودچوک به عنوان سازمان دهنده کل این اقدام غیرقانونی، با روابط قوی که با رهبری روسیه دارد فعالیت های خرابکارانه علیه اوکراین از جمله در بخش اقتصادی را آغاز کرد.

وندیکتووا و رییس سرویس امنیتی اوکراین گفتند: به عنوان مدرک، مدودچوک روسیه را قادر ساخت تا یک میدان گازی در شبه جزیره کریمه را که او پیش از الحاق آن در سال 2014 میلادی مجوز لازم برای اکتشافش را کسب کرده بود، تصرف کند.

این در حالی است که حزب مدودچوک در بیانیه ای گفت: تحقیقات پیرامون اتهام خیانت و حملات به خانه مدودچوک به خاطر انتقام از افشاگری های او درباره شکست ها و ناکامی های دولت کی یف صورت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون اوکراین به خیانت بزرگ متهم شد

رهبر اپوزیسیون اوکراین به خیانت بزرگ متهم شد