مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12سياسي

کمپ ترک اعتیاد البرز با ظرفیت مداوای 500 معتاد متجاهر افتتاح شد


نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه البرز علی رغم شرایط موجود، اردوگاه ماده 16 نداشت، گفت: این موضوع طی سال ها مورد مطالبه و انتظار مردم بود که با پیگیری های مجدانه و با بسیج مجموعه مسئولان مرتبط استان اکنون به سر منزل مقصود رسید.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه البرز علی رغم شرایط موجود، اردوگاه ماده 16 نداشت، گفت: این موضوع طی سال ها مورد مطالبه و انتظار مردم بود که با پیگیری های مجدانه و با بسیج مجموعه مسئولان مرتبط استان اکنون به سر منزل مقصود رسید.

عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح اردوگاه ماده 16 البرز که روز چهارشنبه 22 اردیبهشت صورت گرفت، با اشاره به اینکه این امکان مهم پس از سال ها انتظار و مطالبه مردم به سرانجام رسید، افزود: جای خرسندی دارد که در آستانه عید سعید فطر شاهد بهره برداری از یک پروژه مهم در استان هستیم که حاصل اقدامی منسجم و گروهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ایران کوچک طی چند سال اخیر بیش از پیش توانسته با کارهای گروهی و در نهایت تعامل و هم افزایی پروژه های بزرگی را به سرانجام برساند.

استاندار البرز گفت: اکنون این مجموعه می تواند 500 معتاد متجاهر را از سطح استان جمع آوری کرده و مورد غربالگری و مداوا قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ ترک اعتیاد البرز با ظرفیت مداوای 500 معتاد متجاهر افتتاح شد

کمپ ترک اعتیاد البرز با ظرفیت مداوای 500 معتاد متجاهر افتتاح شد