مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12ورزشي

فعالیت مشترک ارتش و فدراسیون همگانی/ اجرای طرح ملی «ارتش فعال و آماده»


به منظور آمادگی بدنی و افزایش فعالیت بدنی نیروهای ارتش، فدراسیون ورزش های همگانی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، طرح ملی «ارتش فعال و آماده» را در دستورکار قرار دادند.

- فعالیت مشترک ارتش و فدراسیون همگانی/ اجرای طرح ملی ارتش فعال و آماده به منظور آمادگی بدنی و افزایش فعالیت بدنی نیروهای ارتش، فدراسیون ورزش های همگانی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، طرح ملی ارتش فعال و آماده را در دستورکار قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان تربیت بدنی ارتش در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های همگانی بر اجرای طرح ملی مشترک ارتش فعال و آماده تاکید کردند و امیر فولادی، رییس سازمان تربیت بدنی و اعضای هیات ورزش همگانی ارتش با حضور در فدراسیون همگانی با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های مشترک فی مابین فدراسیون ورزش های همگانی و تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر آمادگی کامل ارتش برای اجرای طرح های ملی مشترک با فدراسیون ورزش های همگانی، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت شغلی همواره آماده و فعال هستند و ورزش و فعالیت بدنی با سبک زندگی آن ها عجین است.

وی ادامه داد: از این رو ضروری است با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و با اجرای طرح های نوین و علمی گام های موثرتری در زمینه توسعه ورزش نیروهای مسلح ارتش و خانواده های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مشترک ارتش و فدراسیون همگانی/ اجرای طرح ملی «ارتش فعال و آماده»

فعالیت مشترک ارتش و فدراسیون همگانی/ اجرای طرح ملی «ارتش فعال و آماده»