مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12اقتصادي

ویزای ایران را از توقف خارج کنید


مذاکرات وین بازار گردشگری ایران را تکان داده و تقاضا برای سفر به کشورمان از سر گرفته شده است، اگر ویزا را از توقف خارج نکنند، - رییس جامعه تورگردانان ایران گفت: مذاکرات وین بازار گردشگری ایران را تکان داده و تقاضا برای سفر به کشورمان از سر گرفته شده است، اگر ویزا را از توقف خارج نکنند، این گردشگران سراغ کشورهای دیگر می روند و آن ها را از دست می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم پورفرج در گفت وگویی که در کلاب هاوس با موضوع کوچ شغلی متخصصان گردشگری برگزار شد، با امیدواری نسبت به آینده گردشگری ایران و ازسرگیری ورود گردشگران خارجی به ایران پس از یک دوره توقف بلندمدت، اظهار کرد: آموزش هر نیروی متخصص در گردشگری دست کم سه سال زمان می برد، خروج این نیروها به گردشگری خسارت جبران نشدنی تحمیل می کند.

با این وجود، دولت نه تنها به پیشنهادهای ما برای حفظ نیروی شاغل گوش نمی کند، که طولانی شدن این وضعیت را هم پیش بینی نکرده و برنامه ای برای مدیریت بحران ندارد، که این بی تدبیری به خروج حجم زیادی از نیروی شاغل در گردشگری منجر شده است.

او بیشترین خروج نیروهای متخصص گردشگری را مربوط به راهنمایان و راننده های وسایل نقلیه گردشگری دانست و افزود: شاید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز متوجه نشده موفقیت صنعت گردشگری به خاطر وجود راهنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای ایران را از توقف خارج کنید

ویزای ایران را از توقف خارج کنید