مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-12اقتصادي

رشد فعلی بورس مقطعی است


دامنه نوسان نامتقارن به عنوان یک ریسک خودساخته به واسطه متولیان بورسی بالاخره حذف شد.

هر چند سایه آن همچنان بر سر معامله گران بورسی سنگینی می کند اما بازگشت به عقب، - ، هر چند دستورالعمل جدید از روز شنبه قابلیت اجرا پیدا می کند اما سبزپوشی نماگر های بورسی نشان از اقبال فعالان به این موضوع دارد.

با اینکه گفته می شود محدودیت دامنه نوسان نامتقارن به تاریخ پیوست اما بازگشت اعتماد سرمایه گذاران و تزریق مجدد نقدینگی به بخش مولد اقتصاد کشور به پارامتر های اثر گذار دیگری نیاز دارد.

عدم دخالت و ایجاد مقررات خلق الساعه در جریان معاملاتی و حرکت به سمت افزایش دامنه نوسان و حذف آن در ابتدا می تواند تا حدودی زمینه بازگشت اعتماد را فراهم سازد.

در اینجا نباید فراموش کرد که حرکت دست به عصای سرمایه گذاران با توجه به ریسک های پیش رو از جمله انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه و آینده مذاکرات پیرامون برجام می تواند در جریان معاملاتی آینده بازار اثر گذار باشد.

پرهیز از اعمال سلیقه ای مقررات مهدی افنانی: بازگشت دامنه نوسان به حالت قبل و افزایش آن با استقبال فعالان بورسی رو به رو شده و با توجه به ارزندگی قیمت سهام در صورت پیشروی بازار بدون اتفاقات غیرمترقبه احتمالا بازار از شرایط نامطلوب خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فعلی بورس مقطعی است

رشد فعلی بورس مقطعی است