مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-12سياسي

هشتمین همایش بین المللی باستان شناسان جوان برگزار می شود


همایش بین المللی باستان شناسان جوان از سوی انجمن علمی دانشجویان باستان شناسی دانشگاه تهران به صورت دوسالانه برگزار می شود.

- همایش بین المللی باستان شناسان جوان از سوی انجمن علمی دانشجویان باستان شناسی دانشگاه تهران به صورت دوسالانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، هدف اصلی این همایش ارایه دستاوردها و پژوهش های علمی دانشجویان و پژوهشگران جوان ایرانی و غیر ایرانی، حوزه باستان شناسی ایران و فراهم ساختن زمینه های لازم برای تعامل و پویایی علمی و میان دانشی نسل جوان است.

فعالیت های میدانی: نویافته های باستان شناسی و پژوهش های جدید ، پژوهش های بینارشته ای باستان شناسی ، رویکردها و مکاتب نوین باستان شناسی، ضرورت ها و چشم اندازها ، بحران های میراث فرهنگی: گفتگو، راهبردها و پیشنهادات ، باستان شناسی و گردشگری، تعامل و توسعه و دستاوردها و آسیب شناسی باستان شناسی ایران در سده های اخیر، حال و گذشته؛ تئوری و عمل از جمله محورهای برگزاری این همایش بین المللی است.

مهلت ارسال چکیده مقالات 31 خرداد و مهلت ارسال اصل مقالات 31 شهریور است که این همایش روزهای 25 ،26 و 27 آبان ماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین همایش بین المللی باستان شناسان جوان برگزار می شود

هشتمین همایش بین المللی باستان شناسان جوان برگزار می شود