مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-12ورزشي

معرفی 22 محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان


در حاشیه دیدار رییس کل دادگستری استان فارس از کانون اصلاح و تربیت شیراز 22 محکوم به کمیسیون عفو و بخشودگی استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با بازدید رییس کل دادگستری استان فارس از اجرای طرح اعتکاف داوطلبانه زندانیان زندان های فارس پرونده 22 محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو استان فارس ارجاع شد.

در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر رییس کل دادگستری استان فارس و مدیر کل صداو سیمای مرکز فارس با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن دیدار از بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی این مرکز و دیدار با مددجویان کودک و نوجوان در جریان طرح اعتکاف پایانی ماه مبارک رمضان قرار گرفتند.

در این طرح که به صورت کشوری در زندان های سراسر کشور اجرا می شود یک 1003 نفر از زندانیان زندان های استان فارس شرکت کرده اند.

  رییس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با بیان اینکه اعتکاف، یکی از سنت‏ های حسنه و از مستحبات است که موجب نیل به قرب الهی می شود گفت: برگزاری این طرح اثرات و بازخوردهای ارزشمند معنوی و اخلاقی برای زندانیان در پی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود: اعتکاف در زندان ها با حضور زندانیان مشتاق برگزار می شود و این برنامه معنوی جلوه های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 22 محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان

معرفی 22 محکوم کانون اصلاح و تربیت شیراز به کمیسیون عفو و بخشودگی استان